1 oktober 2012

Aftellen: 2

Zo geknipt! sneakHet maakt niet uit welke vorm een tas heeft, een rits past er altijd wel ergens in.

Ik maakte ooit een ritstasje voor Alejandro, het zoontje van een van mijn beste vriendinnen en tester van de dag. In dat bericht schreef ik "In feite weet ik in het geheel niet hoe ik op een deftige manier een rits in zo'n zakje moet zetten. Dit was duidelijk nog niet de juiste manier. Dat komt nog wel. (2009)" En ik link nu expres niet door naar dat bericht want het tasje trok op niet veel, geloof me. 

Blijven oefenen is dus de boodschap, of handleiding nummer 18 volgen en dan lukt het ook wel. Crea Telas ging met de testhandleiding aan de slag en sprong achteraf een Spaans gat in de lucht. Gelukkig, want een Spaanse furie was erg geweest.
ritstas

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails