18 juli 2010

Little Moo en een paar sleutelhangers

Ik zag ze al bij Tantehilde en Mme Zsazsa en ik vond ze geweldig leuk, dus bestelde ik ze ook... en toen liep het mis. Little Moo hield me stap voor stap op de hoogte van de gang van zaken: m'n order werd goed ontvangen, m'n order werd voorbereid, m'n order was klaar en werd verzonden, m'n order zou zijn toegekomen, NIET DUS!

MOO MOO

Na drie weken wachten vond ik het welletjes en stuurde ik een mail (zonder daar al te veel verwachtingen bij te hebben). 't Is nu niet dat die kaartjes stukken van mensen kosten maar ik krijg toch graag waar voor m'n geld!

MOO MOO

Groot was dan ook m'n verbazing toen ik binnen het uur al een antwoord kreeg van de echte MOO-meneer. M'n kaartjes werden meteen, zonder boe of ba, opnieuw gedrukt en verstuurd. Een week later zaten ze in de bus, met sleutelhanger-en-al. HAPPY!

PS: Getting Creative With Moo

MOO MOO

En deze sleutelhangers* heb ik gemaakt uit de overschotjes van deze tas. Niks bijzonders maar ik vind ze wel erg handig. Ik verlies m'n sleutels ten minste niet meer in m'n handtas ;-).

Sleutelhanger Sleutelhanger

Bon, dan ga ik nu verder vakantie houden... ik maak hier ondertussen wel vanalles maar ik heb gewoon geen tijd (lees "niet al te veel goesting") om er foto's van te nemen en er over te bloggen. Ik zit ècht in vakantie-modus, nog even geduld dus.

* UPDATE 24/07/10:
Ik ben m'n achterstand ongelezen berichten (van ondertussen zo'n 300 blogs die ik volg) aan het wegwerken en ik kom deze tegen bij Vlijtig. Toevallig, echt waar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails