1 mei 2010

Hang eens een "sjakosj" aan je oor!

Ik kreeg van oma twee handgemaakte cadeautjes voor m'n verjaardag. Een prachtige groene, gehaakte halsketting (door haarzelf) en een paar "sjakosjen" om aan mijn oren te hangen (door iemand anders).
Toepasselijk ;-).

Verjaardag
Verjaardag

Ik mocht de laatste weken ook twee awards in ontvangst nemen. Een Beautiful Blogger Award van Evyy's Studio. Dankjewel Evyy! Ik kreeg de award eerder al een paar keer, dus ik laat de 7 persoonlijke weetjes over mezelf hier achterwege.

Ik kreeg ook twee keer de Sunshine Award. Gelukkig mag ik deze aannemen zonder iets van mezelf prijs te geven ;-). Dankjewel Vixy en Emma en Mona!
Ik geef'm door aan de twee jongste creatieve blogsters die ik ken: Sproet en La Fille Hella. Toen ik hun leeftijd had dacht ik aan jongens, aan jongens en ook aan jongens en geen haar op mijn hoofd dat aan een stikmachine dacht. Chapeau meiden!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails